fredag 11 maj 2012

Friday eleven

Dagen har varit jäktig..
Först jäkta in till hälsocentralen utan att vara säker på vilken tid man hade bokat in och utan att veta om man skulle få soppatorsk på vägen dit.
Sen jäkta hem och hämta övernattningskläder och byta om till jobbkläder.
Sen jäkta till Krokom igen och hämta mamma och sen jäkta vidare till hotellet...

Och nu sitter man här.. på fel sida av baren.
Var inne i kylen nyss och hittade en burk som det stod "pepparrot" på.
Jag mitt mongo öppnade och luktade. Det skulle jag inte ha gjort!
Jag fick ont i magen av den där starka lukten, och det vägrar släppa.
Min mage! :(

Ikväll väntar vi runt 30 middagsgäster. Minst.
Kocken ikväll har aldrig jobbat i restaurangkök förut, men han är en jätteduktig kock och gör jättebra ifrån sig tycker jag.
Kommer bli en kanonkväll :)

Inga kommentarer: