torsdag 17 maj 2012

Inge vidare värst

Dagen har varit värdelös..
Först sov jag i en evighet och vaknade inte förns vid halv 12. Hela morgonen förstörd..
Sen var jag snäll och skjutsade 2 halvblöta hundar i min nydamsugna bil. Hår och lera precis överallt... 
Nu ikväll blev ingenting som jag hade planerat. Först dissade jag en danskväll med bästa gänget för att jag skulle till stan, vilket inte heller blev av. Sen ringde en person jag inte vill veta av just nu. Efter det samtalet tappade jag lusten på allt. 
Så istället för en rolig utekväll blev det sitta hemma och pilla i naveln och ha skittråkigt

För fem minuter sen kände jag mig som världens mest ensamma människa.
Åkte ner till mamma och pappa för att vara lite social, men alla har åkt till Norge och Kajsa hade åkt till stan, så här hemma var det lika dött som döden.
Plus att jag fryser. Sitter med vinterjacka innomhus och känner mig ändå frusen. (Värdelöst)

En god vän sover i lastbilen inatt. En avundsjuk Malin får nöja sig med sängen..
Ju fortare jag somnar desto fortare tar dagen slut. Over and out!

Inga kommentarer: