onsdag 22 augusti 2012

Tredje gången gillt

Gick väldigt bra på jobbet idag faktiskt.
"Hittade" några gamla skrotbilar som nån har dumpat mitt ute i skogen.. Helt ihopknycklade eftersom nån har lekt bilskrot och plattat till dom med traktorskopan..
Jag har sneglat på dom där bilarna varje gång jag åkt förbi och idag kunde jag bara inte låta bli.
Nyfikenheten tog över så jag stannade lastbilen och gick dit och spanade läget..
"Hittade" lite kul grejer som "hamnade" i lastbilen :) Inget av värde, bara gamla märken typ..

Annars har allt flytit på helt okej.
Blev förföljd av polisen när jag åkte ner på byn och skulle köpa lunch. Men gav dom aldrig nån anledning att stoppa mig. 
Det började med att jag körde om dom efter att dom stoppat en annan bil för fortkörning. Dom hade precis skrivit klart alla papper och så, så i brist på annat att göra hakade dom på mig för att se om jag hittade på nått bus. Tredje gången gillt nu..

Inga kommentarer: