söndag 26 augusti 2012

Vill man vara fin får man lida pin

Roligare söndag..
Vaknade hyffsat tidigt och var helt disorienterad. Visste inte vart jag var eller hur jag hamnat där. Tog nån sekund innan jag förstog att jag faktiskt låg i min egen säng i min egen lägenhet.
Det var länge sen jag vaknade upp hemma efter en utekväll. Kändes wierd, men skönt.
Orkade med nöd och näppe bädda ner mig i soffan och sätta igång en film. Sen har jag legat där mer eller mindre hela dagen. Som en säck potatis :)
Att göra nått vettigt var ju inte ens att tänka på. Tror tillståndet stavas "skallebank" ;)
"But it is all worth it"
Utgång med väldens underbaraste gäng var precis vad jag behövde igår! <3

...och som en bonus har jag fått skavsår efter mina superduper snygga monsterklackar.. Men som sagt, det är värt det :) 

Inga kommentarer: