onsdag 24 februari 2016

Testagram

Igår fick jag mitt första paket från Testagram! :)
"Februariboxen"

Lycka!

Jag blev som ett barn på julafton, slet upp paketet direkt jag kom hem för att se vad jag hade fått.

Inte helt tokigt innehåll faktiskt, bortsett från vitaminläsken. (Dricker ju inte läsk!)
Bästa grejen var det ekologiska jordnötssmöret.
Hade faktiskt en burk sen förut som jag köpte på ICA, otroligt gott!
Dessutom följde det med ett recept på smoothie med bär, yoghurt och jordnötssmör.
Har inte smakat det än men jag kan tänka mig att det blir en favoritsmoothie. :)



För er som inte vet så är Testagram ungefär som en prenumeration på paket.
Man betalar 99:-/mån och så får man paket med hemligt innehåll.
Varje paket innehåller flera olika grejer som är nya på marknaden.
Med andra ord får man prova på nya produkter och nya smaker som man annars kanske inte skulle veta att dom fanns.
Boxen jag fick igår innehöll grejer till ett värde av ca 250:-

 

Inga kommentarer: