tisdag 10 juli 2012

Hatar ordet Måste !

Jag fullkomligt Hatar när folk säger åt mig att jag måste göra en massa saker som jag redan vet att jag måste göra. Saker som jag vill göra men som jag kanske inte riktigt har tid med just idag.
Jag hatar ordet "Måste". Jag vet redan vad jag måste göra, folk behöver inte påminna mig om det hela jävla tiden!
Jag är redan skitstressad över mycket nu. Folk tjatar från olika håll och jag vill inget hellre än att kunna dela på mig och vara på flera ställen samtidigt. Men jag kan inte dela på mig och vara överallt hela tiden. 
Det blir inte bättre av att folk stressar på. 
Jag har Jobbet att tänka på, Klassträffen på fredag måste roddas upp och planeras om eftersom det kommer bli regn så vi inte kan vara ute.
Träningar med Jämtsäker inför Fäviken och tydligen är jag nån form av vaktmästare uppe i lägenheterna nu också.

När ska man hitta tiden för allt ?
Normalt är jag stresstålig men nu kryper det under skinnet på mig

Inga kommentarer: