söndag 8 april 2012

Släcka och låsa!

Stängningsdax igen...

Efter en kväll på hotellet ser man mer ut som Quasimodo än Malin.
Ont i ryggen så jag hukar typ. Ont i fötterna så jag haltar typ.
Och efter att ha hållit i brickan som väger ett ton kan jag inte längre böja fingrarna längre.
Kul liv.
Men imorgon har det förhoppningsvis gått till sig.

Blir det jobb imorgon? Vet inte!
Förhoppningsvis kan jag ge mig ut på isen och fiska en sväng.

Ambulanshelikoptern landade här utanför hotellet nyss. Faktiskt så är den stora planen här utanför en landningsbana, så det är standard att dom landar just här.
Det var ingen allvarligt, dom skulle bara vila lite innan dom åkte vidare.

Det ska bli sjukt skönt att gå och lägga sig.
Kvällen har varit längre än någonsin.
Även att jag drog in typ 600 i drix. Glad tjej!

Inga kommentarer: