onsdag 25 april 2012

Still smiling

Jag är blodig och sjukt öm lite här och där, men fortfarande sjukt glad!
Inget kan få mig att sluta le. Inte ens blodiga uppskrapade händer och armbågar. En fot, en höft och en axel som bultar av smärta.
Jag lyckades nyss med att trilla ur hytten
Jag var så jäkla glad och skulle hoppa ur lite smidigt, missade handtaget och KABLAM!
Där låg jag.. och kved, och skämdes.. och log :)

Inget kan få mig på dåligt humör... Men jag börjar ångra att jag svängde ner på mammas och pappas gård med lastbilen.
Gårdsplanen som jag annars tycker är så stor och rymlig kändes jävligt liten när man satt i hytten.
Hoppas det går bra att köra ut härifrån sen... Men där man tar sig in tar man sig ut. Jag får ta det försiktigt så ska det nog gå bra.


Still smiling ;)

Inga kommentarer: