torsdag 12 juli 2012

En sak i taget

Hela natten har jag legat och tänkt på klassträffen... Den är imorgon!
Dom som inte kan komma: Synd för er. Vi kommer ha skitkul på laserhallen och äta världens godaste mat på världens godaste restaurang! Det bestämde jag och Mattias igårkväll.
Ni som läser detta och inte har svarat på inbjudan än: GÖR DET!

Hela morgonen ägnade jag åt Jämtsäker.
Gick igenom förra årets program och försökte komma ihåg alla pugnter och i vilken ordning dom kom i.
När jag frågade chefen visade det sig att jag hade fått full poäng. Jag hade inte missat nått.
Nu kommer jag aldrig glömma bort det och det ska bli riktigt skönt med träning i helgen faktiskt.

Seeeen kan ingen fastighetsskötare gnälla över gräsmattan heller. Kirrat och klippt. 
Vad gäller det andra småfixet säger le me NO till.
Inte förns min toastol och min dusch är lagad ;)

Inga kommentarer: