tisdag 16 juli 2013

Bad dream

Inleder dagen med att vakna arg...
I verkligheten är han världens underbaraste pojk, har jag inbillat mig. Men i drömmen var han jordens största svin. 
Jag blev så arg att jag sa upp all kontakt med honom. Men han ville förklara och be om förlåtelse.
Jag försökte springa bort. Bort ifrån honom. Jag ville aldrig mer se honom! Men han sprang efter.
Jag sprang tills jag inte orkade längre. När jag stannade stod jag öga mot öga med Henne.
Hon var den sista jag ville träffa. Jag hatade henne!
Catfight
När han började försvara Henne fick jag nog.

Jag vaknade ledsen och arg. Det tog en stund innan jag insåg att det bara var en dröm. 
Några sekunder senare när han ringde för att kolla om jag var vaken berättade han att han drömt nästan samma sak, fast om mig.
Wierd


Inga kommentarer: