måndag 22 juli 2013

Zombie mode

Helgen har varit grym! Jag behövde verkligen få komma ut en sväng, 
3 kvällar i rad ;)
Det började i torsdags efter att Pär kommit hem från jobbet. Rickard kom hem till mig med chips, film och öl. Sen var vi igång. I fredags åkte vi till stan för premiären av stråket. Rickard stod för fördans och sovplats inne i stan.

I lördagsmorse vaknade jag kl 06.00. Tuffsig och ruffsig åkte man 15 mil till hotellet och började jobba kl 10. Efter ett 10 timmars arbetspass och efter att ha serverat över 100 matgäster skyndade man 15 mil tillbaka in till stan lagom tills det var dax att gå ner på stråket igen.

Även att det där med sovplats strulade till sig på lördagstimmarna så jag och P fick ligga och frysa i bilen hela natten. Men det gick det med. 
Nu sitter man på hotellet inför ytterligare en jobbvecka. Hela kroppen värker och trött är bara förnamnet. Men jag klagar inte. Jag tjänar ju pengar :)
Nästa helg är det både Östersunds Yran och Fäviken Game Fair. Vill dit..!


Psst... Jag fått låna Pärs Navara i veckan. Lycklig tjej! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du börjat blogga igen! :-)