lördag 3 mars 2012

Friday night!

Igårkväll såg vi Ellens skolmusikal.
Den handlade om en vetenskapsman som uppfann en tidsresande buss för att imponera på sin ryska kulstöterska som han var hemligt kär i. 
Lätt bäst på flera år!

Sen skyndade jag mig till storstaden för "utgång" med trevligt folk!
Blev en hyffsat lugn kväll hemma hos Andreas. 
Hade varit kul om man tog sig iväg på krogen, men vi kom inte iväg till Andreas förren sent sent, så vi fick nöja oss med Andreas place :)
Han hade det faktiskt fint hemma hos sig. (Tack vare heminredningskatalogen på toaletten?) Och lägenheten var mycket större än jag väntat mig.
Kom hem till Hööken vid 3 tiden. 
Jag har jättedåligt samvete för att vi kom hem så sent. Emil skulle jobba tidigt idag och var jättetrött hela kvällen igår. Det är sant det dom säger: Han är för snäll för sitt eget bästa :)

Ikväll blir det finmiddag med la familia.
Köpte vin för 200 spänn bara därför, så hoppas verkligen att det är gott!

Inga kommentarer: