onsdag 7 mars 2012

Yellow pants

Dom är gula, dom är snygga.. Dom är mina.
Vaknade tidigt imorse för att hinna hämta ut mina nya varselbyxor i stan.
Why oh why måste dom som designar varsel/arbetsbyxor göra dom så höga i midjan?
Jag hatar att ha byxorna uppe vid armhålorna och hasar gärna ner byxorna lite grann, vilket innebär ett veck i skrevet som ser allt annat än bra ut.
Men skit samma, jag är nöjd. Fit for fight! :)

Resten av dagen har jag gått runt hemma och väntat på att bli utkallad för plogning.
Living the jour-life!
Jag har haft jättetråkigt...
Har kollat igenom flera avsnitt av True Blood säsong 4 medan jag har löst korsord, hängt tvätt. Damsög en skvätt.
Fick panik över en liten trasselsudd som jag trodde var en spindel...
"In you face" sa trasselsudden när jag dödade den med en sko.

Väntar fortfarande på telefonsamtalet...
Börjar bli nervös över plogningen faktiskt. Det blåser storm ute och det är mörkt.
Bara att bita ihop och ta det försiktigt helt enkelt.
Utsätter man sig aldrig för nått så lär man sig heller ingenting.
Ska bli roligt faktiskt, men som sagt också nervöst...

Inga kommentarer: