söndag 5 februari 2012

Car problems

Nu äntligen är min bil fixad!
Tomgången är perfekt ställd och motorvärmarkabel ock kupévärmare är fixat.
Men... nånting är fortfarande fel. 
Jag åkte hela vägen in till stan utan att märka av nått problem. Sen när jag befann mig i en av rondellerna i Lill-Änge slutade mig bil lyssna på gasen. Jag växlade ner och försökte igen, men den ville inte gå. Jag provade att starta om, men nej. Den vägrade att gå.
Inte gick det att ringa till nån heller eftersom min telefon håller på att lägga av helt och hållet. 
Som tur var stannade en bärgningsbil och frågade om jag behövde hjälp. 
Blev like akward när bärgaren hoppade in i min bil, startade och allt var ok. 

Bärgaren -"Vad är problemet?"
Jag -"Eeeeh"

Sen ringde pappa och sa att det förmodligen var en ispropp. Lite t-röd i tanken och det skulle bli ok.
Sagt och gjort, men blev det bättre? Njaej. Hela vägen hem från stan har jag fått kärringstopp i nästan varje korsning.
What is the problem?!
Inatt ska jag ställa in bilen i garaget och se om det är bättre imorgon. Ifall det är isproppen som spökar tänker jag.

Inga kommentarer: