torsdag 23 februari 2012

Where did we go wrong?

Är det inte typiskt så säg...min läkartid blev uppskjuten några dagar på grund av sjukdom.
Kul liv.

Idag är en sån där neutral dag. Efter en näst intill sömnlös natt är jag varken glad eller ledsen. Jag bara är.
Jag är så full av frågor att jag snart exploderar. När man försöker prata får man inga riktiga svar, bara fler frågor poppar upp.
Frustration, ovisshet. Idag är en sån där dag när jag måste få tänka igenom allt och försöka reda ut oredan.
Idag är en sån där dag när jag vill bli lämnad ifred, men samtidigt vill jag prata med någon. Någon som förstår, någon som kan ge mig svar.
Vad vill jag egentligen? Hela natten gick åt till att försöka lista ut vad jag vill utan att jag kom fram till något svar. Hur kunde det bli såhär? Går det att laga?
Är det värt ett sista försök, eller skämmer jag bara ut mig själv ännu mer?

Det är vår idag. Soligt, plusgrader och slask överallt. Det här är en sån dag när man ska vara glad och fyllas med vår/sommarkänslor.
Jag känner ingenting. Tomhet, thats about it.

Inga kommentarer: