onsdag 29 februari 2012

Varför

Dagens fråga: Varför?
Varför blev datorn helt plötsligt så in i helvete seg?
Varför vill inte datorn koppla upp sig med telefonen?
Varför vill inte telefonen koppla upp sig mot internet?
Varför tar det 5 minuter för datorn att öppna en sketen bildjävel?
Varför funkar inte datorsladden till telefonen? Eller telefonsladden till datorn?
Varför ska allt börja jävlas på en och samma gång när jag är så jävla trött för?
Varför är det spindelinvasion på just min toalett?

Telefonsladden for nyss åt helvete...och jag har huvudvärk!
Dax för lilla Malin att lugna ner sig, åka hem och sova en skvätt.
Nya tag imorgon!

Några saker har i alla fall gått my way idag.
Jag har fixat praktik. Börjar på måndag! *happy face*
Jag har bakat och det har varit jättefint väder ute.

OCH jag upptäckte att min novemberkaktus börjat blomma igen :D

Inga kommentarer: