lördag 4 februari 2012

Hemmagjorda hamburgare

Middag - check!
Hemmagjorda hamburgare.
Nu sitter jag bara och väntar på att mamma ska ringa. Ska hämta henne på tåget nån gång ikväll, men vet inte riktigt när.
Pappa har fixat vattnet i stallet i alla fall. "Nån" hade lagt soppåsar mot ledningarna så värmen inte hade kommit åt dom. Jag tror att det var han även om han inte vill erkänna det.
Anyways...
Jag har fått tillbaka motorvärmarkabeln till min bil. Men är det inte det ena så är det de andra. 
Nu måste jag köpa ny kupévärmare visade det sig, om jag vill sätta mig i en varm bil vill säga.
Den jag har haft går inte under benämningen "värmare" längre. Snarare fläkt. Kupéfläkt!

Imorgon är det Söndag...och ev. åker jag mot Järpen då. Om min bil blir fixad i tid och om mamma går med på att ta hand om Lusse i några dagar.
Har blivit erbjuden jobb söndag till torsdag. Vilket jag bara kan ta om jag sover i Järpen, typ hos Madde. 
I miss my Madde!
Har jag tur kanske det blir tisdagsbygget och söndagsdippan medan jag är där. Om jag tar mig iväg över huvud taget vill säga.

Inga kommentarer: