lördag 25 februari 2012

Inte min bakisdag

Egentligen var det meningen att jag skulle på rally idag. Men icke det.
Istället blev det bakisdag. Bara det att jag inte är det minsta bakis.
Ringde till Emil innan jag skulle åka bara för att bekräfta Rallyt, men jag fick inte tag i honom. Visade sig att han söp bort sin telefon igår och inte var i skick för att åka och kolla på rally idag. 
Så istället för att åka själv och chansa på att man skulle träffa nån man kände där åkte jag istället och klappade på Emil som var sjukt bakis.
Han låg i soffan och kunde inte röra sig, jag satt bredvid och klappade på honom. ;)
Att se honom i soffan fick mig att inse hur toppen great jag mår idag!
Han såg så klen ut, men det gick inte att tycka synd om honom. 
He brought it all on himself.

Även att jag har hittat högtalare i min bil! 
Dom var väl gömda bakom vad jag förut trodde var fläktar. 
Lycka!
Jag tyckte det verkade skumt att bilen hade antenn och plats för stereo med inga satans högtalare.
Nu fattas bara stereon! 

Inga kommentarer: