fredag 17 februari 2012

Morgondagen

Ibland hatar jag att fatta beslut. Dom enklaste beslut kan ibland vara skitsvåra att fatta.
Vem ska jag gå med på Red Bull Crashed Ice i Åre imorgon? Ska jag dit över huvud taget? Eller ska jag skita i det och gå på veteranskotertävling på arenan istället?
Jag måste hitta på nånting imorgon i alla fall. Vad som helst! Varje cell i kroppen skriker efter action!
På söndag blir det skoterkörning i alla fall med älsklingen. Men det är på söndag det.. Imorgon då?!
What to do?
Om man bara kunde få besked från skitungen jag ska på Crashed Ice med. Ska hon med?
Hon vill ju vara hemma tills melodifestivalen börjar, och det lär ju knappast hända om vi åker dit.
Enligt världens sämsta program på Red Bulls hemsida börjar hela Crashed ice grejen kl 18. Det står ingenting om vad som händer under dagen. Dåligt! 
Som vanligt lär det ju inte bli bestämt nånting förrän imorgon bitti. Som vanligt bestämmer man sig i den sista möjliga sekunden, och sen har man bråttom.




By the way, Eliot hälsar! 
Han hälsar att han är skitsnygg och letar efter en tjej som han kan hångla och gosa med på sidan av Kajsa, hans älskade flickvän som han älskar jättemycket! <3 
-Eliot


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, den där eliot verkar vara en riktig gobit, dags att satsa! han e snygg å snäll och alldeles underbar.. vilken dröm att vara med någon som han <3