söndag 12 februari 2012

Järpenveckan

I veckan har jag jobbat i Åre måndag till torsdag.
Fick bo hos bästaste Madde och Isak i Järpen. Tack älskade ni!
I tisdags var jag barnvakt åt Malmstens valp innan jobbet, sen på kvällen drog vi på Bygget i Åre.
Jag som aldrig dansar nykter skakade rumpa utan hämningar. Sen hände det en hel del annat som man inte gärna bloggar om. Men det var galet, och vi hade sjukt roligt!




Såklart blev det en hel del skoteråka också. Både i onsdags och i torsdags innan jobbet...och jag säger bara en sak: jag åker aldrig skoter med Isak igen!
Satan vad rädd jag var! I efterhand inser man nog att det var lite skräckblandad förtjusning ändå, men jag inser också att jag faktiskt är åkrädd när det gäller skoter. Så länge jag kör själv och jag känner att jag har kontroll så går det bra. Då är det skitkul!
Funderar på att köpa en egen skoter till nästa vinter.


Inga kommentarer: